برگزاری نشست تخصصی جوانان در کانون های مساجد فومن

خبرگزاری شبستان: رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن از برگزاری نشست تخصصی جوانان در کانون های مساجد این شهرستان در راستای تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) خبر داد.

حسین شهید زاده، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: حضرت علی اکبر(ع) یکی از بارزترین نمونه‌های کمال و اسوه پاکی و مردانگی است.

 

وی با بیان اینکه تربیت شایسته امام حسین(ع) سبب شد که علی اکبر(ع) به بهترین صفات کمال آراسته شود، اظهار کرد: حضرت علی اکبر، جانبازی و فداکاری را در کربلا به اوج رساند و حمایت از حجت الهی و امام زمان خویش را به خوبی انجام داد.

 

شهید زاده ادامه داد: علی اکبر(ع) برای تمام جوانان در همه تاریخ، بعنوان یک الگوی ایمان، جهاد، مبارزه و شهادت باقی ماند.

  

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم ویژگی‌های شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) را به نسل جوان بیاموزیم، تصریح کرد: در این راستا جشن میلاد و نشست تخصصی جوانان در مساجد به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان فومن برگزار می‌شود.

 

شهیدزاده، تجلیل از هنرمندان، خبرنگاران و قاریان جوان، برگزاری جشن بزرگی با عنوان «جوانان منتظر قائم» در نیمه شعبان، برگزاری مراسم عصری با شعر با عنوان «جوان امروز، آینده ساز فردا» را از اهم برنامه‌های این اداره در هفته جوان عنوان کرد.
 

 گفتنی است، 23 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان فومن فعالیت می‌کنند.

پایان پیام/

کد خبر 374270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha