برگزاری 16 جشن در سطح محلات ایلام

خبرگزاری شبستان: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، از برگزاری 16 جشن در سطح محلات این شهر با محوریت مساجد و حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام جواد نوری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، صبح امروز(18 خرداد) در نشست اعضای ستاد نیمه شعبان در ایلام، گفت: همچنین 27 ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر ایلام برای پذیرایی از اقشار مختلف مردم برپا می شود.

 

وی، برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مسجد صاحب الزمان(عج) و حضرت قائم(عج)، قرائت دعاب ندبه در مسجد حضرت زینب(س) و برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در محل پارک تفریحی چغاسبز را از دیگر برنامه های این اعیاد عنوان کرد.
 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام خبر داد و گفت: این مراسم ساعت 10 شب پنج شنبه 22 خرداد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار خواهد شد.


نوری،اظهار کرد: در این مراسم آیت الله اختری رئیس مجتمع جهانی اهل بیت(ع) سخنرانی کرده و اسلام میرزایی از مداحان قمی نیز در وصف امام زمان(عج) مداحی و مولودی خوانی می کند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، ارسال مسابقه پیامکی، تجلیل از اسامی با نام مبارک مهدی، برگزاری جشن ها و آیین های مختلف در سطح مساجد و حسینیه های این شهر از دیگر برنامه ها است.


وی، یادآور شد: فضاسازی، چراغانی، نصب بنر و تزئینات در سطح میادین، خیابان ها و محلات شهر به همت شهرداری و شورای شهر در دست اقدام است.


گفتنی است، اعضای ستاد نیمه شعبان در این نشست آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در جهت اجرای باشکوه این مراسم در شب و روز نیمه شعبان در این استان اعلام کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 374277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha