تشریح ابعاد زندگی حضرت علی اکبر(ع) به نسل جوان ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: جوانان باید با ابعاد زندگی حضرت علی اکبر(ع) آشنایی بیشتری داشته باشند تا بتوانند وی را الگویی موفق برای زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: ولادت حضرت علی اکبر(ع) می تواند فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه جوانان در جامعه باشد.

 

وی، با بیان اینکه فرزند بزرگ امام حسین(ع) بهترین الگو برای جوانان در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی است، افزود: تربیت شاسیته امام حسین (ع) سبب شد که علی اکبر(ع) به بهترین صفات کمال آراسته شود زیرا اصالت خانوادگی، تربیت و وراثت، کسب علم و فضایل از عناصر تشکیل دهنده شخصیت هر انسانی است.

 

فخری تصریح کرد: رابطه سرشار از ادب و احترام علی اکبر(ع) به پدر و علاقه و محبت پدر به فرزند در همه مراحل زندگی دارای چنان فضیلت و کرامتی بود که اوج ان در صحنه کربلا دیده شد.

 

این مسئول ادامه داد: در عرصه کنونی که دشمنان اذهان جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند، وظیفه داریم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سطح استان و با دعوت از جوانان برای حضور دراین برنامه ها آنان را نسبت به بسیاری از مسائل آگاه کنیم چراکه جوانان سرمایه های ارزشمندی هستند که آینده کشور به دست آنان رقم می خورد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: جوانی بهترین و شاداب ترین دوره در زندگی هر انسانی است که افراد باید قدر این موهبت الهی را بدانند زیرا اگر این دوره با معنویت و پرداختن به دین و ارتباط مستمر با خداون باشد آینده روشن و موفقی برای جوان ترسیم می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 374299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha