برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در شیراز

خبرگزاری شبستان: دبیر جمعیت دلدادگان حضرت علی اکبر (ع) از برگزاری جشن میلاد جوان حضرت امام حسین (ع) در شیراز خبر داد و گفت: در این مراسم حجت الاسلام رفیعی به سخنرانی می پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حسین مذنب، دبیر جمعیت دلدادگان حضرت علی اکبر (ع) امروز (18خرداد) با اشاره به اینکه حضرت علی اکبر (ع)، شبیه ترین مردم به رسول الله (ص) بودند که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: نباید مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع)، در جامعه مهجور بماند.


وی با اشاره به اینکه هجدهمین جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در روز هجدهم خردادماه سال جاری برگزار می شود، اضافه کرد: در این مراسم حجت الاسلام رفیعی سخنرانی و حسن شالبافان از قم مولودی خوانی خواهد کرد.


مذنب با یادآوری این مطلب که از سال 76 جشن های میلاد حضرت علی اکبر (ع) در شیراز برگزار می شود که در آن زمان میلاد آن بزرگوار در تقویم نبود و روز جوان نیز وجود نداشت، یادآور شد: در آن زمان مرحوم محمدرضا آغاسی نیز به ما برای برگزاری این جشن ها به ما کمک کرد.


دبیر جمعیت دلدادگان حضرت علی اکبر (ع) با اشاره به اینکه منابع ما از کمک های مردمی است، اظهار داشت: چندین دوره همایش تخصصی "زلالترین عطش" را برگزار کردیم که اکنون به خاطر مشکلات مالی برگزار نمی شود.


این مقام مسئول با انتقاد به اینکه سازمان های متولی هیچ کمکی نکردند، افزود: نهادهای مسئول هیچ توجهی ندارند که از آنها و مجموعه های فرهنگی سراسر استان می خواهیم داشته های خود را به میان آورند تا بتوان جشن های خوبی برگزار شود.


مذنب با یادآوری این مطلب که مردم خواهان برنامه های خوب هستند باید مخاطب شناسی خوبی صورت و برنامه ریزی خوبی انجام گیرد، تصریح کرد: جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) امشب از ساعت 20 همراه با نماز مغرب و عشا در حسینیه محبان ثارالله (ع) واقع در خیابان ایمان (همت) شمالی کوچه 10 برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 374369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha