برگزاری آیین جشن و شب شعر میلاد حضرت علی اکبر(ع) در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: ﻣﺴﺌﻮل ﮐﺎﻧﻮن ﻣﺤﺒﺎن ﺣﻀﺮت ﻋﻠﯽ اﮐﺒﺮ(ع) کرمانشاه، از برگزاری مراسم جشن و شب شعر به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در تالار انتظار این شهر خبر داد.

ﻣﯿﺜﻢ ﻣﻘﺪﺳﯽ، ﻣﺴﺌﻮل ﮐﺎﻧﻮن ﻣﺤﺒﺎن ﺣﻀﺮت ﻋﻠﯽ اﮐﺒﺮ(ع) کرمانشاه، ظهر امروز(18 خرداد)، ﺑﻪ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎر خبرگزاری ﺷﺒﺴﺘﺎن در کرمانشاه، ﮔﻔﺖ: به مناسبت میلاد این دلاور کربلا و روز جوان مراسم جشن و شب شعری با حضور شاعران استانی و کشوری امشب(18 خرداد) برگزار می شود.


وی، تصریح کرد: این مراسم امشب با حضور شاعران صاحب نام کشور سید حمید رضا برقعی، محمد سهرابی و اصغر عظیمی مهر از ساعت 21 در تالار انتظار برگزار می شود.


مقدسی، با اشاره به اینکه در این مراسم شاعران آیینی ناب ترین سروده های خود را تقدیم وجود والای حضرت علی اکبر(ع) می کنند، اضافه کرد: مداحان این مراسم حاج محمد تقی مقدسی و میثم مقدسی هستند.


وی با اشاره به اینکه این مراسم از سوی کانون محبان حضرت علی اکبر(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شده است، از عموم عاشقان و شیفتگان اهل بیت(ع) برای حضور در این جشن دعوت کرد.

 

مقدسی، با بیان اینکه نظیر چنین مراسمی نیز فردا(19 خرداد) در این کانون برگزار می شود، گفت: در این جشن نیز سخنرانان در خصوص شخصیت حضرت علی اکبر(ع) صحبت خواهند کرد و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مدیحه سرایی و مولودی خوانی می پردازند.

 

ﻣﺴﺌﻮل ﮐﺎﻧﻮن ﻣﺤﺒﺎن ﺣﻀﺮت ﻋﻠﯽ اﮐﺒﺮ(ع) کرمانشاه،خاطرنشان کرد: ﺑﺮﮔﺰاری ﻣﺮاﺳﻤﺎت ﺟﺸﻦ اﺋﻤﻪ ﯾﮑﯽ از ﻣﮫﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ھﺎی اﯾﻦ ﮐﺎﻧﻮن اﺳﺖ و ﻋﻼﻗﻪ ﻣﻨﺪان ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺟهت ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻋﻀﻮﯾﺖ در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﭘﯿﺎﻣﮑﯽ اﯾﻦ ﮐﺎﻧﻮن ﻋﺪد ﯾﮏ را ﺑﻪ ﺷﻤﺎره 10007272727272 ارﺳﺎل ﮐﻨﻨد.


پایان پیام/

کد خبر 374468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha