عضویت رایگان جوانان در کتابخانه های عمومی کردستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، از عضویت رایگاه جوانان ار کتابخانه های عمومی استان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، اسماعیل احمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: بر این اساس جوانان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی می توانند امروز با مراجعه به کتابخانه های عمومی در سراسر استان به عضویت رایگان این نهاد فرهنگی در آیند.

وی جذب جوانان به کتابخانه های عمومی و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در میان این قشر را بسیار مهم برشمرد و افزود: جوانان سرمایه های اساسی هر کشور به شمار می روند که باید با برنامه ریزی مناسب راه سعادت و خوشبختی را برای آنها هموار کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان، از حضرت علی اکبر (ع) به عنوان بهترین الگو برای جوانان نام برد و عنوان کرد: حضرت علی اکبر (ع) با برخورداری صفات نیک حسنه بی شمار و شباهت ویژه با پیامبر عظیم و شان اسلام یکی از الگوهای بی نظیر برای جوانان است.

این مقام مسئول، با بیان اینکه جوانان سرمایه ها و آینده سازان مملکت اسلامی ما هستند، تصریح کرد: هر قدر برای ساماندهی امور جوانان هزینه شود یک سرمایه گذاری مطلوب است و موجب شکوفایی خلاقیت، استعداد و رشد و اعتلای آنان خواهد شد.


احمدی اظهار کرد: جمعیت جوان جمعیت پویایی است و تنها زمانی می توانیم کشور یا شهری توسعه یافته داشته باشیم که به امور جوانان خود و رفع مشکلات این قشر بیشتر توجه کنیم.


وی با بیان اینکه دشمنان با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای و هجمه‌های فرهنگی در صدد انحراف جوانان ما هستند، تصریح کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان یک نهاد اثرگذار در فرهنگ کشور می تواند نقش مهمی در هدایت و ارتقای بصریت جوانان داشته باشد.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 374597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha