شخصیت حضرت علی اکبر(ع) به نسل جوان معرفی شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان اهر گفت: روز جوان فرصت مناسبی برای معرفی شخصیت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان الگو برای جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر، امروز(19خرداد) در جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) ضمن تبریک ایام شعبانیه و میلاد حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان تصریح کرد: این روز فرصت مناسبی برای معرفی شخصیت حضرت علی اکبر(ع) به نسل جوان است.


وی با اشاره به ضرورت معرفی الگو به جوانان افزود: جوانان باید حضرت علی اکبر(ع) را الگوی خود قرار دهند و مراقب باشند که دشمنان با تهاجم فرهنگی، آنها را از اسلام و آموزه‌های ناب اسلامی دور نکنند.


در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه اهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر نیز حضور داشتند.


گفتنی است، این مراسم جشن به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، به همت دفتر امور جوانان ستاد نماز جمعه اهر و همکاری تعدادی از ادارات و نهادهای دولتی، در مصلی نماز جمعه اهر و مسجد شیخ عماد برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 374688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha