فرهنگ قرآنی در جامعه باید عرضه شود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: استعدادهای بزرگ قرآنی در استان وجود دارد و مسئولان برای توسعه در فرهنگ استان باید فرهنگ قرآنی در جامعه عرضه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، عصر امروز (19 خرداد) در آئین استقبال از بهزاد هژبری و جعفر فردی نفرات برتر رشته حفظ و قرائت سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: مسئولان در شناساندن و پرورش شخصیت های قرآنی در استان تلاش مضاعف داشته باشند زیرا استعدادهای بزرگ قرآنی در استان وجود دارد و مسئولان برای توسعه در فرهنگ استان باید فرهنگ قرآنی در جامعه عرضه کنند.


وی، با اعلام اینکه خداوند متعال را شاکر هستیم که به عظمت خود موهبت بزرگی را نسبت استان اردبیل کرده است، تصریح کرد: ریشه های تدین، ایمان و علاقه به قرآن وجود دارد و اجتماع امروز تشکر از دو عزیز است که نور قرآن در وجود آنها به منصه ظهور رسید.


آیت الله عاملی، با بیان این مطلب که یک استعداد ویژه می طلبد تا در جهان اسلام از یک شهر دو عزیز مقام کسب کنند، یادآور شد: رتبه های احراز شده توسط این عزیزان در جهان اسلام ستودنی است و باید تقدیر از مروجان فرهنگ قرآنی باید ویژه باشد.


نماینده ولی فقیه در استان، گفت: کسب این رتبه ها برای استان اردبیل یک شکوه است و از پیشکسوتان استان که در این راه زحمات ارزنده ای انجام داده اند تقدیر می کنم.


امام جمعه اردبیل، با اشاره به اینکه هر کس در راه قرآن پیشقدم می شود دنبال رو آن باشد، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم بشارت بهشت را در این جهان به حافظان قرآن داده است و از پدران و مادرانی که این چنین فرزندان تربیت کرده اند تشکر می کنم.


آیت الله عاملی، در پایان سخنان خود، با بیان این مطلب که از تمام مسئولانی که در این راه قدم برداشته اند تشکر می کنم، عنوان کرد: امیدوارم در آینده شاهد حضور نماینده ای در رشته مفاهیم قرآنی برای استان اردبیل باشیم و خداوند متعالی این عنایت و کرامت را نصیب این استان کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 374856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha