راهیابی دانش آموز تبریزی به تیم ملی المپیاد نجوم و اختر فیزیک

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از راهیابی دانش آموز تبریزی به تیم ملی المپیاد علمی نجوم و اختر فیزیک ایران اعزامی به مسابقات جهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی گفت: بنابه اعلام روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه دانش پژوهان جوان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش، سهیل انصارین از دانش آموزان مرکز استعدادهای درخشان شهید مدنی شماره یک تبریز به عضویت تیم دانش آموزی المپیاد علمی نجوم و اختر فیزیک جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات جهانی راه یافت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی افزود: در تیم ملی المپیاد علمی نجوم و اختر فیزیک دارای 5 نفر عضو بوده که تعداد 4 نفر از آنان از شهر تهران و یک نفر از شهر تبریز می باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک از 10 تا نوزدهم مردادماه سال جاری در کشور رومانی شهر سوکیاوا برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی این موفقیت بزرگ را به دانش آموز سهیل انصارین و خانواده محترم وی و دانش آموزان و فرهنگیان استان تبریک گفت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 375030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha