اعلام آمادگی 22 شبکه تلویزیونی برای پوشش برنامه‌های مسجد جمکران

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی مسجد مقدس جمکران بیان داشت:‌ 22 شبکه تلویزیونی ملی و بین المللی نیز برای پوشش برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان اعلام آمادگی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، گفت: در ایام نیمه شعبان برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای پوشش رسانه‌ای و خبری انجام شده تا بتوانیم به نحو مطلوب مراسم‌ها را پوشش دهیم.


وی گفت: اتاق فرمان مسجد و اتاق فرمان تصویر و صدا همراه با استدیو طراحی و آماده بهره‌برداری است که در این ایام در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.


مسئول روابط عمومی مسجد مقدس جمکران گفت: برای خبرنگاران نیز اتاق ویژه رسانه‌ها در نظر گرفته شده که مجهز به سیستم کامپیوتر، اینترنت، فکس و تلفن است تا بتوانند به راحتی اخبار را مخابره کنند.


حجت‌الاسلام هاشمی‌زاده گفت: جلسه‌ای با معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران برگزار کرده‌ایم تا راهکارهای تعاملی بررسی و تمامی رادیوها در این ایام برنامه‌ها را پوشش دهند.
 

مسئول روابط عمومی مسجد مقدس جمکران بیان داشت:‌ 22 شبکه تلویزیونی ملی و بین المللی نیز برای پوشش برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان اعلام آمادگی کرده و تصاویر تولیدی نیز در طول هفته گذشته ضبط شده است.
 

وی عنوان داشت: شبکه‌های جام جم، قرآن، یک و دو سیما ویژه برنامه از مسجد مقدس جمکران خواهند داشت که استدیوهای پخش آنها نیز طراحی و آماده سازی شده است.


حجت‌الاسلام هاشمی‌زاده گفت: قرار شده که دعای ندبه مسجد از شبکه اول سیما، دعای کمیل از شبکه تهران و دعای توسل از شبکه قرآن به صورت زنده پخش شود.
 

مسئول روابط عمومی مسجد مقدس جمکران گفت: بعد از ایام نیمه شعبان نیز از رسانه‌ها و روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌ها که نهایت همکاری را با مسجد مقدس جمکران داشته‌اند قدردانی خواهد شد.
پایان پیام/

کد خبر 375243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha