سربازان امام زمان با اعتقاد به آموزه های دینی امنیت را برعهده دارند

خبرگزاری شبستان: مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با اعتقاد به آموزه های انسانی و دینی، تامین امنیت جامعه را برعهده دارند.

علی اکبر بصیرنیا، مشاور مدیرکل و مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، برقراری امنیت را یکی از اساسی‌ترین وظایف حکومت‌ها دانست و اظهارداشت: امنیت کنونی کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان(عج) است.


وی افزود: اخلاص و فداکاری نیروها مهمترین ویژگی سربازان گمنام امام زمان(عج) است که با اعتقاد به آموزه های انسانی، دینی و مبتنی بر حس خداجویی برقراری امنیت و مقابله با باندهای فساد و قاچاق و جنگ طلب و تروریست ها را برعهده دارند.


بصیرنیا آرامش و امنیت جامعه را مرهون سربازان گمنامی دانست که دائم در جهاد فی سبیل الله هستند و لقب مجاهدان خاموش برای آنها زیباترین مصداق در فرهنگ انتظار است.


مشاور مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) از اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر فرمایشات و رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و توصیه های مقام معظم رهبری به صورت جدی و مخلصانه کار وتلاش می کنند تا امروز آسایش و امنیت در جامعه برقرار شود.


گفتنی است، 17 تا 22 خرداد هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است.


پایان پیام/

کد خبر 375269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha