آغاز اسکان میهمانان تابستانی در مراکز اقامتی آموزش وپرورش کردستان

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان، از آغاز فعالیت ستاد اسکان میهمانان تابستانی از 24 خرداد ماه 93 در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، عیسی رحیمی، رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان از آغاز پذیرش و اسکان میهمانان تابستانی درمراکز اقامتی آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: ستاد اسکان از از 24 خرداد تا 21 شهریور از ساعت 8 صبح الی 24 دایر و پاسخگوی فرهنگیان و مسافران تابستانی است.

وی از آغاز رزرو اینترنتی اسکان همزمان با 17 خرداد جاری در سطح استان خبر داد و افزود: فرهنگیان سراسر کشور می توانند از این تاریخ تا 23 خرداد ماه 93 با مراجعه به سایت اسکان به نشانی www.eskan.medu.ir از طریق این سامانه نسبت به انتخاب محل اسکان خود اقدام کنند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان اذعان کرد: 17 مرکز پذیرش فرهنگیان و میهمانان تابستانی در سطح استان فعالیت می کنند و اماده پاسخگویی به سوالات هموطنان هستند.

 رحیمی خاطر نشان کرد: پذیرش حضوری میهمانان تابستان نیز از تاریخ 24 خرداد ماه در سطح مراکز پذیرش و اسکان استان آغاز و فرهنگیان و مسافران می توانند با مراجعه به این مراکز، از خدمات و تسهیلات مراکز اقامتی آموزش و پرورش استفاده کنند.

 پایان پیام/

 

کد خبر 375315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha