آغاز ثبت نام داوطلبان مدارس استعدادهای درخشان درشهرکرد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری، گفت:از اولیای دانش آموزان نخبه می خواهیم که با ثبت نام دانش آموزان خود در این آزمون زمینه رشد و تعالی خودشان و جامعه را فراهم کنند.

پوران حق گوی، رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری امروز"21خرداد" به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: کار ثبت نام داوطلبان از تاریخ 21 لغایت 29خرداد ادامه خواهد داشت.


وی افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.chbedu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام و در تاریخ های 30 و 31 خرداد اطلاعات خود را ویرایش کنند.


رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان، از برگزاری آزمون در تاریخ 12 تیر ساعت 9 صبح خبر داد و گفت: افرادی که ثبت نام کرده اند می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را هشتم لغایت 11 تیر دریافت کنند.

 

حق گوی داشتن حداقل معدل کل سالانه 17 در پایه اول متوسطه دوره دوم در سال تحصیلی 93-92 را از شرایط شرکت در این آزمون عنوان کرد و گفت: ظرفیت پذیرش پایه دوم رشته ادبیات و علوم انسانی دبیرستان های استعداد درخشان استان در سال تحصیلی آینده 92 نفر است که در مراکز شهرکرد و بروجن پذیرش می شوند.


وی به تاکیدات مقام معظم رهبری برای سوق دادن نخبگان به سوی رشته های علوم انسانی اشاره کرد و گفت: از اولیای دانش آموزان نخبه می خواهیم که با ثبت نام دانش آموزان خود در این آزمون زمینه رشد و تعالی خودشان و جامعه را فراهم کنند چون این دانش آموزان در آینده نقش های کلیدی در جامعه برعهده خواهند گرفت.


این مسئول از داوطلبان خواست تا در هنگام برگزاری آزمون، کارنامه پایه اول متوسطه خود را جهت تطبیق به همراه داشته باشند و گفت: نتایج نهایی این آزمون در هفته آخر تیر 93 اعلام خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 375408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha