برپایی 157 پایگاه جمع آوری صدقه برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج)

خبرگزاری شبستان: معاون کمیته امداد خراسان جنوبی از برپایی 157 پایگاه جمع آوری صدقه برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) و قربانی برای وجود نازنین آن حضرت همزمان با نیمه شعبان در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از این تعداد 69 پایگاه شهری و 88 پایگاه روستایی در سطح مساجد، میادین، معابر اصلی شهر ها و روستاها، گلزار شهدا، محافل برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و میعادگاه های نمازجمعه ایجاد می شود.


سیدرضاحسینی افزود: در این طرح ملی و خداپسندانه تعداد 263 نفر نیروی انسانی کار جمع آوری صدقه را برعهده خواهند داشت.


وی با اشاره به اینکه طرح مذکور نیز در قالب طرح مسجد محوری برگزار می شود، اظهار داشت: عوائد و درآمدهای جمع آوری شده در طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) در سطح مساجد استان جهت خرید گوسفند و ذبح آن و توزیع گوشت قربانی بین مددجویان و نیازمندان منطقه اختصاص خواهد یافت.


وی افزود: همچنین با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، چشم انتطاران ظهور آن حجت در قالب حج فقرا به زیارت مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام خواهند شد.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از مردم خیر و نیکوکار استان خواست که با مشارکت در این طرح خداپسندانه موجبات شادی محرومان و نیازمندان را فراهم آورند.


حسینی اظهارکرد: در سال گذشته تعداد 130پایگاه شهری و روستایی در سطح استان کار جمع آوری صدقه برای سلامتی آقا امام زمان(عج) را برعهده داشتند.


پایان پیام/
 

کد خبر 375500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha