خدمت به محرومان از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی ایران است

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد کمیته امداد را ادامه دهنده سنت اسلامی دانست و افزود: خدمت به محرومان از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، زریر انصاری، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد امروز (21 خرداد) در حاشیه کارگاه آموزشی خانواده، گفت: کمیته امداد به منظور افزایش مهارت و ارتقا سطح آگاهی زنان سرپرست خانوار و دختران مددجوی در آستانه ازدواج کارگاه آموزشی خانواده را برگزار کرد.

وی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با حضور 200 نفر از زنان سرپرست خانوار و زوج های در آستانه ازدواج برگزار شد.

انصاری با اشاره به این که در سایه ولایت انسان بهتر تربیت می ‌شود، تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی مسائلی از قبیل راه های کسب آرامش، معیارهای ازدواج صحیح و موفق، فنون مشاوره والدین برای فرزندان، مهارت های زندگی، ارتباط سالم، نقش والدین در آینده فرزندان و تغذیه سالم با توجه به جغرافیای منطقه توسط یکی از مشاوران برجسته در حوزه روانشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بویراحمد کمیته امداد را ادامه دهنده سنت اسلامی دانست و افزود: خدمت به محرومان از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی ایران است.

انصاری همچنین از پرداخت 110 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به 110 نفر از نوعروسان تحت حمایت در قالب کمک جهیزیه مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون ریال پرداخت شد.
پایان پیام/ 

کد خبر 375503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha