مربیان،در شکل گیری شخصیت دانش آموزان نقش بسزایی دارند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تعاون و اموررفاهی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: مربیان باید بدانند که در قبال دانش آموزان مسئول هستند و در شکل گیری شخصیت و آینده آنان نقش بسزایی دارند.

بیات سلطانی، رئیس اداره تعاون و اموررفاهی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری امروز(24خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد، با بیان اینکه انسان ها در همه دوران زندگی در معرض آسیب قرار دارند، دوران نوجوانی را یکی از پیچیده ترین و آسیب پذیرترین دوران زندگی هر فردی دانست که تنها با برنامه ریزی و مدیریت درست می توان از آن به سلامت عبور کرد.


وی نرخ بیمه حوادث دانش آموزی برای هریک از دانش آموزان در سال تحصیلی 94-93 را مبلغ 50 هزار ریال اعلام کرد و افزود: برای سال تحصیلی آینده پوشش بیمه مسئولیت برای اردوهای دانش آموزی و راهیان نور هم ادامه خواهد داشت.


رییس اداره تعاون و اموررفاهی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان در سراسر استان شروع شده ادامه داد: پوشش بیمه ای مناسب در قبال حوادث و سوانح غیر مترقبه برای دانش آموزان ضروری است.


سلطانی به افزایش تعرفه های پزشکی و نرخ دیه در سال جدید هم اشاره کرد و گفت: مجموعه این عوامل در حق بیمه حوادث دانش آموزان موثر است.


وی تصریح کرد: متناسب با افزایش نرخ حق بیمه ، تعهدات نیز نسبت به قرارداد سال تحصیلی گذشته افزایش خواهد یافت.


این مسئول با بیان اینکه حق بیمه هر دانش آموز در هنگام ثبت نام دریافت می شود، افزود: از همه والدین می خواهیم که با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند با پرداخت حق بیمه حوادث دانش آموزی، دانش آموز خود را در برابر حوادث غیرمترقبه بیمه کنند.


سلطانی با اشاره به اینکه دانش آموزان خانواده های تحت پوشش نهادهای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بهزیستی از پرداخت حق بیمه حوادث دانش آموزی معاف هستند، افزود: حق بیمه حوادث این دانش آموزان از طرف این نهادها پرداخت می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 376077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha