انعقاد قرارداد گروه پیمانکاری نمایشگاه قرآن در باغ‌موزه دفاع مقدس

خبرگزاری شبستان: رئیس بیست‌ ودومین دوره نمایشگاه قرآن با تأکید بر اینکه قراردادهای مربوط به کمیته‌های نمایشگاه بسته شده است گفت: گروه پیمانکاری نمایشگاه قرآن فعالیت خود را در باغ‌ موزه دفاع مقدس آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، رئیس بیست‌ودومین دوره نمایشگاه قرآن،در پاسخ به این سؤال که شایعاتی در مورد بازگشت نمایشگاه قرآن به مصلای تهران شنیده می‌شود؟ گفت: تا ساعت 22 شب گذشته، 19 خردادماه، تصمیمی در این مورد گرفته نشده است و محل برگزاری نمایشگاه همان باغ موزه دفاع مقدس است.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در حال حاضر مشغول پیگیری برنامه‌ها و جلسات هماهنگی برپایی نمایشگاه هستیم، قراردادها بسته شده است و کمیته‌ها نیز کارهای خود را انجام داده‌اند.
وی تصریح کرد: گروه پیمانکار نیز در باغ‌موزه دفاع مقدس مشغول فعالیت شده است و به امید خدا در موعد مقرر، شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه خواهیم بود.
بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام حشمتی در مورد مراسم افتتاحیه و حضور سران کشور در این مراسم، گفت: تاکنون درباره افتتاحیه و دعوت از مدعوین مورد خاصی نهایی نشده است.
شایان ذکر است بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم طی روزهای 25 شعبان تا 15 رمضان در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 376311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha