لزوم ورود اعضای کانونهای مساجد برای معرفی آسیب های شوم ماهواره

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان خواست آسیب ها و پیامدهای شوم ماهواره را برای جوانان بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد مطهری فر دیروز عصر (24 خرداد) در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف گفت: یکی از مهمترین رسالت بشر امروز، مبارزه با جهل و نادانی است.


وی با تاکید بر اینکه بسیاری از آسیب های امروز جامعه ناشی از جهل و نادانی است، افزود: امروز آسیب های اجتماعی در فضای مجازی و سایبری جوانان را تهدید می کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: امروز به اذعان مسئولان صدا و سیما و آموزش و پرورش یکی از مهمترین آسیب هایی که دغدغه مسئولان اجرایی شده است؛ استفاده از ماهواره است.


وی تاکید کرد: ماهواره به عنوان یک وسیله ارتباط جمعی که بسیاری از مردم به آن روی آورده اند، اعتقادات دینی و مذهبی جوانان ایران اسلامی را تهدید می کند.


مطهری فر افزایش روز افزون طلاق و ازدواج های دیرهنگام را یکی از آسیب های ماهواره ذکر کرد و گفت: امروز ماهواره تحکیم خانواده های ایرانی را هدف خود قرار داده است که لزوم هوشیاری هرچه بیشتر خانواده را می طلبد.


وی از اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان خواست در مقابله با آسیب هایی که ماهواره جوانان و ارزشهای دینی جوانان ایرانی را مورد هدف قرار داده است، هوشیار باشند و آسیب ها و پیامدهای شوم ماهواره را برای جوانان بیان کنند.


وی خاطرنشان کرد: جوانان مسجدی باید در مقابل آسیب های اجتماعی موضع گیری قاطعانه داشته باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 376389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha