تربیت هنرمند متعهد مهمترین رسالت کانونهای مساجد است

خبرگزاری شبستان: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سرایان تربیت هنرمند متعهد را یکی از مهمترین رسالت های کانونهای فرهنگی هنری مساجد ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمود رمضانی امروز (25 خرداد) در جلسه افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری شهرستان سرایان از مدیران کانونهای مساجد این شهرستان خواست در برگزاری کلاس های اوقات فراغت به کمیت توجه نکرده و کیفیت را به منظور تربیت هنرمند متعهد در دستور کار خود قرار دهند.


وی بر احساس مسئولیت در برابر کانونهای مساجد تاکید کرد و گفت: باید از تمامی امکانات و تجهیزات موجود، در راستای غنی سازی اوقات فراغت استفاده بهینه شود.


رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان سرایان خواستار پرهیز کانونهای مساجد در برگزاری کلاسهای تکراری که دیگر دستگاههای مرتبط با اوقات فراغت نیز اقدام به برگزاری آن می کنند، شد و گفت: کانونهای فرهنگی هنری باید گزارش و برنامه های خود را به این اداره و دبیرخانه کانونهای مساجد استان به طور مستمر ارائه دهند.


محمدرضا نخعی پور، کارشناس آموزش و پژوهش دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی نیز گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون متاسفانه به آن شاخصه هایی که مدنظر رهبر معظم انقلاب بوده است در بعد فرهنگ، دست نیافته ایم.


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب حوزه فرهنگ و اجتماع را به دقت رصد می کنند، افزود: ناهنجاری های اجتماعی امروز برگرفته از کم کاری های حوزه فرهنگ است.


نخعی پور با تاکید بر اینکه مدیران کانونهای مساجد جزو خواص جامعه هستند، تصریح کرد: هرکس به نوبه خود در حوزه فرهنگ باید کار کند.


پایان پیام/ 

کد خبر 376622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha