برگزاری همایش"مقابله با رخنه های فرهنگی"/اجرای طرح تذکرلسانی در رمضان

خبرگزاری شبستان: جانشین دبیرستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی از برگزاری همایش "امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با رخنه های فرهنگی" در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سرهنگ پاسدار ولیان، جانشین دبیرستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی امروز (27 خرداد) در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این همایش عصر 31 خرداد با حضور بیش از هزارو 500 نفر از اقشار مختلف جامعه در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، مطلب و موضوع جدیدی نیست، ولی نیاز به توجه و اهتمام ویژه دارد، اظهارداشت: دشمنان با استفاده از همین مسائل فرهنگی از جمله پررنگ تر کردن منکرات و کم رنگ کردن معروفات، بنیان های اعتقادی مردم را نشانه گرفته اند که باید نسبت به این توطئه ها آگاه بود.

عبدالحسین نوری، مسئول اجرای طرح تذکر لسانی در خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه در آغاز اجرای طرح تذکر لسانی در کشور، پنج شهرستان به عنوان پایلوت انتخاب شدند، شهرستان اسفراین را یکی از این انتخاب ها برشمرد و گفت: در این شهرستان 25 تیم 15 نفره تشکیل و پس از ارائه آموزش های لازم، طرح اجرایی شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز 200 شهر برای اجرای این طرح انتخاب شد، اظهارداشت: با توجه به اجرای موفق این طرح در اسفراین، سال گذشته تمام شهرستان های استان برای اجرای طرح تذکر لسانی انتخاب شد.

نوری، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح هزارو 500 نیرو در قالب 500 تیم ساماندهی شدند که با رمز "یا کریم اهل بیت" این طرح اجرایی شد.

مسئول اجرای طرح تذکر لسانی در خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه سعی ما بر این است تا تذکر لسانی به وظیفه ای همگانی تبدیل شود، از آغاز مرحله جدید این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

پایان پیام/

کد خبر 377397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha