آغاز طرح اوقات فراغت "آسمانی ها"

خبرگزاری شبستان: مراسم نمادین افتتاحیه برنامه های طرح اوقات فراغت یک هزار و 70 کانون فرهنگی مساجد فارس با عنوان "آسمانی ها" در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز(27خرداد) در مراسم نمادین افتتاحیه برنامه های طرح اوقات فراغت آسمانی ها گفت: همزمان با فرارسیدن اوقات فراغت فصل تابستان و در راستای غنی سازی برنامه های این ایام طرح آسمانی ها در یک هزار و 70 کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر استان فارس آغاز شد.


مسئول نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس با تاکید بر اینکه برنامه های متنوعی به همت کانون های مساجد برای فصل تابستان تدارک دیده شده است، افزود: حضور دانشجویان و دانش آموزان در فصل تابستان در مساجد به لحاظ استفاده از تعطیلات بیشتر است که می طلبد برنامه های متنوع و مورد نیاز و علاقه این قشر اجرا شود.


وی از توافق های برنامه ای با سایر نهاد ها، مجموعه های ورزشی، استخرها و اماکن تاریخی جهت اعطای تخفیفات استفاده از امکانات خبر داد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان فارس، اداره کل میراث فرهنگی استان، سازمان فرهنگی و اجتماعی ومعاونت فرهنگی شهرداری از جمله نهادهایی بوده اند که تاکنون امکانات خود را در اختیار کانون های مساجد قرار داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.


حجت الاسلام نیازی گفت: از همه دستگاه ها و متولین اجرای برنامه ها از جمله اوقاف، تبلیغات اسلامی، امور مساجد، صدا و یما و خیرین دعوت می کنیم تا دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس را در اجرای طرح اوقات فراغت فصل تابستان و حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در خانه های خدا یاری دهند.


براساس این گزارش، امین پوربشیری، مدیر کانون فرهنگی و هنری خادم الرضا (ع) شیراز نیز از اجرای طرح فرزندان آفتاب به همت این کانون خبر داد و گفت: در قالب این طرح برنامه های متنوعی اجرا وتربیت فرزندان و پیشرفت آنها مورد توجه قرار می گیرد.


وی تاکید کرد: تربیت خوب و انتخاب دوستان شایسته از دغدغه های مهم پدران و مادران امروز است که در این زمینه باید با اجرای برنامه ها و تکیه بر دوستی مومنانانه و سالم به آنها کمک کرد.
 

می شود: مراسم نمادین افتتاحیه برنامه های طرح اوقات فراغت یک هزار و 70 کانون فرهنگی مساجد فارس با عنوان "آسمانی ها" به همت کانون فرهنگی و هنری خادم الرضا (ع) مسجد گنج در تالار آزادی بوستان آزادی شیراز برگزار شد که با حضور اعضا کانون و والدین و اجرای برنامه های متنوع همراه بود.


پایان پیام/

کد خبر 377414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha