نمایشگاه کتاب علوم قرآنی در شهرستان زنجان برپا می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی در 2 هزار و 700 عنوان کتاب با موضوعات علوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

یحیی امیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه علوم قرآنی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برپا می شود.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 2 هزار و700 عنوان کتاب با موضوعات علوم قرآنی به نمایش درمی آید، یادآور شد: در این نمایشگاه 6 هزار جلد کتاب برای استفاده عموم مردم ارائه خواهد شد.


به گفته وی در ماه مبارک رمضان نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد عبدالحسین زاده نیز در 40 اثر از آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار(ع) در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) دایر خواهد بود.


این مقام مسئول تصریح کرد: آثار خوشنویسی این استاد به شکل کتابت نهج البلاغه در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.
  

به گفته وی، همزمان با ماه مبارک رمضان 14 محفل انس با قرآن کریم نیز در شهر زنجان و بخش های تابعه برگزار می شود.


امیری ادامه داد: این محافل قرآنی که در مساجد بخش های زنجانرود، مرکزی و ارمغانخانه برگزار می شود، با همکاری بخشداری ها و دهیاریهای شهرستان زنجان اجرایی خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 377458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha