جوانان را تشویق به ازدواج می کنیم اما وام ازدواج نمی دهیم

خبرگزاری شبستان:رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه مسئولان برای جوانان کار راضی‌کننده‌ای نکرده‌اند گفت: بیشتر شعار می‌دهیم اما در عمل توجه نمی‌کنیم انان را تشویق به ازدواج می کنیم اما وام ازدواج نمیدهیم.

عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان درباره تعلل مسئولان در ارایه وام ازدواج گفت:جوانان نجیب ایران در پیچ و خم‌های انقلاب با حضرت امام (ره) همراه بودند و در اوایل انقلاب کمیته سپاه پاسداران توسط همین جوانان تشکیل شد.

 

وی افزود: پس از اینکه جنگ حق علیه باطل اتفاق افتاد همین جوانان بودند که به جبهه‌های نبرد رفتند و همچنین در یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری جوانان حماسه سیاسی را خلق کردند.

 

عزیزی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) بر حمایت از جوانان و تکریم آنان تأکید دارد، تصریح کرد: شاهدیم که جوانان در همه عرصه‌ها هم همیشه وظیفه خود را انجام داده‌اند اما ما مسئولان برای جوانان کار ملموسی را که جوان را راضی کند، نکرده‌ایم.

 

وی افزود: مشکل مسکن، وام ازدواج، اشتغال از جمله مسایل مربوط به جوانان است که نتوانسته‌ایم گام‌ بلندی را در این زمینه برداریم.

 

وی تصریح کرد: مسئله وام ازدواج که قرار بود به عنوان فوریت در مجلس مورد بررسی قرار گیرد مورد موافقت قرار نگرفت و کلیات وام ازدواج در مجلس بایگانی شده است.

 

عزیزی تصریح کرد:  چگونه می‌توانیم به جوانان بگوییم ازدواج کنید وقتی همه حرفهایمان در حد شعار باقی می ماند و عملی نمی شود.

 

رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این کمیسیون مسایل و مشکلات جوانان را پی‌گیری می‌کند که یکی از آنان مشکل وام ازدواج است.

 

پایان پیام/ 
 

کد خبر 377475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha