افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد فردا برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان، از افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت- آسمانی ها ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان فردا (29 خرداد)خبر داد.

هادی فیض منش، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: این مراسم با حضور فاضل عبادی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیران کانون های مساجد و اصحاب رسانه در مجتمع ابن سینای همدان برگزار می شود.
 

وی افزود: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در 488 کانون فرهنگی مساجد در سراسر استان اجرا می شود.

 

 فیض‌منش، به فعالیت‌های تابستانی در این طرح اشاره و ابراز داشت: فعالیت‌های تابستانی از جمله کلاس‌های قرآنی( روخوانی، روان خوانی، ترتیل، حفظ و...)، کلاس‌های تقویتی و آموزشی ویژه دانش‌آموزان، کلاس‌های هنری معرق، خطاطی و نقاشی و ورزشی... از جمله فعالیت‌هایی است که طی این طرح در کانون‌های فرهنگی مساجد انجام می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در حوزه خواهران نیز علاوه بر کلاس‌های فوق، کلاس‌های قالیبافی، گلدوزی، خیاطی، سرمه‌دوزی و... برگزار می‌شود.

 

شایان ذکر است، افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در 7 شهرستان همدان با حضورمسئول دبیرخانه  و معاون فرهنگی و هنری و معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه برگزار شده است.

 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 377570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha