بهره برداری از بیمارستان گچساران تا پایان سال جاری

خبرگزاری شبستان: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتظار داریم بیمارستان 96 تختخوابی گچساران تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (28 خرداد) در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی گچساران در جمع خبرنگاران، گفت: بیمارستان 96 تختخوابی این شهر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار داریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر کمبود پزشک متخصص در این شهرستان نیز عنوان کرد: یکی از روش های رفع این دغدغه استفاده از پزشکان متخصص بومی است به نحوی که ماندگاری آنان افزایش یابد.

وزیر بهداشت با بیان این که تعرفه درمان در رشته های مختلف واقعی نیست و طی چند سال گذشته افزایش نداشته است، تاکید کرد: این در حالی است که ما با تورم فزاینده ای روبرو بودیم.

وی اظهار داشت: برنامه دولت تدبیر و امید، واقعی کردن تعرفه ها و پرداخت به روز و به موقع است.

دکتر هاشمی یادآور شد: البته همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، این مهم در بیمارستان های وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی در حال اجرا است.

وزیر بهداشت با تاکید بر این که طرح تحول نظام سلامت به خوبی در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: از همه مدیران و پرسنل وزارت بهداشت که فشار مضاعف اجرای این طرح بزرگ را تحمل کرده اند، قدردانی کرده و امیدواریم همزمان با کسب اعتماد مردم مشکلات آنان را در حوزه های درمانی و بهداشتی کاهش دهیم.

گفتنی است، شهرستان گچساران دارای 129 هزار نفر جمعیت بوده که از این تعداد 100 هزار نفر شهری، 29 هزار نفر روستایی است.
پایان پیام/

کد خبر 377571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha