حوزه فرهنگ نیازمند اقدام ها و فعالیت های اساسی

خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید در دیدار با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: حوزه فرهنگ نیازمند اقدام ها و فعالیت های اساسی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آیت الله حسین مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید در دیدار با حجت الاسلام سید حسین شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: کار شما، کار مقدسی است، خصوصا امسال که سال اقتصاد و فرهنگ است و ضروریست امسال در حوزه فرهنگ، اقدام ها و فعالیت های اساسی انجام شود.

 

حجت الاسلام سید حسین شاهمرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این دیدار گفت: انشالله در این دوره جدید استان ها و شهرستان ها نسبت به جلسات شورای فرهنگ عمومی فعال شوند به صورتی که مصوبات این شورا اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: باید جایگاهی در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی داشته باشیم که آن جایگاه مبتنی بر انسان های فرهیخته، اخلاقی و فرهنگی باشد و اخلاق جامعه را رصد کنند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، خطاب به آیت االله مظاهری با بیان اینکه حضور شما و نفس شما از اول انقلاب تا به حال نسبت به جوان ها و مسئولان موثر بوده است، گفت: نوع بیانات و فرمایشات شما نیز تاثیر گذاشته است و امیدواریم نصیحت های شما به مردم و مسئولان استمرار داشته باشد.

 

حجت الاسلام  محمد قطبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار گزارشی از روند تشکیل جلسه های شورای فرهنگ عمومی در شهر اصفهان و شهرستان های استان ارائه کرد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور که جهت شرکت در گردهمایی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به اصفهان سفر کرده است، امروز نشستی با خبرنگاران نیز خواهد داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 377799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha