ثبت‌نام بیش از هزار جوان در طرح اوقات فراغت طرح آسمانی ها

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری، از ثبت‌نام هزارو500 جوان ونوجوان در طرح اوقات فراغت طرح آسمانی ها در بروجن خبرداد.

حجت‌الاسلام مراد یوسفی، مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری امروز"29خرداد" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد، با اشاره به اهمیت اجرای طرحهای اوقات فراغت در جذب دانش آموزان اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها فرصت مغتنمی است که کانونهای فرهنگی هنری، پل ارتباطی بین مدرسه و مسجد ایجاد کرده و نسبت به تربیت و آموزش آنان برنامه ریزی کنند.


وی افزود: نوجوان و جوانان با شرکت در این طرح‌ها از خدمات آموزشی، فرهنگی، دینی و تفریحی در یک فضای معنوی و مطمئن مسجد و کانون بهره‌مند شده و در مراحل بعدی با مسجد ارتباط دو سویه بر قرار می‌کنند.


مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال وبختیاری تصرح کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برای اجرای فعالیت‌های خود در گستره استانی نیازمند حمایت مسئولان هستند.


حجت‌الاسلام مراد یوسفی با بیان اینکه حمایت‌ها در بُعد مادی و معنوی باشد، افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و گرایش نوجوانان و جوانان به کانون‌های مساجد و شرکت در کلاس‌های تابستانی این مراکز باید حمایت‌ها بیشتر شود.


وی با اشاره به استقبال خانواده‌ها از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان، عنوان کرد: حضور فرزندان در مساجد و شرکت در این کلاس‌ها موجب ایجاد امنیت روانی برای خانواده‌ها شده و انعکاس خوبی در جامعه دارد.


وی افزود: تشکیل کلاس های قرآنی، طرح 1447، کلاس های احکام و عقاید، برنامه‌های فرهنگی و کتابخوانی، کلاس های مهارت آموزی، مهارت های زندگی و فنی حرفه ای، اعزام مدیران مسئول و مسئولین کتابخانه ها و نیز اعضای طرح ها به اردوی مشهد مقدس، طرح تلاوت و تفسیر قران کریم و محافل انس با قرآن از جمله برنامه های آموزشی طرح های اوقات فراغت کانون های مساجد استان خواهد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 377947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha