اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور 200 بازرس در گیلان

خبرگزاری شبستان: مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از اجرای طرح نظارتی ضیافت در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: 200 بازرس از اول تیر تا ششم مرداد در این طرح حضور دارند.

علیرضا حسینیان، مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به آغاز طرح نظارتی ضیافت در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در اجرای این طرح در چگونگی عرضه، فروش و قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف خانوار نظارت ویژه صورت می‌گیرد و با متخلفین به شدت برخورد می‌شود.
 

وی نظارت بیشتر را در حوزه مواد غذایی مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز، برنج، شکر، سبزیجات، حبوبات، خرما، لبنیات و مواد غذایی پروتئینی، زولبیا و بامیه عنوان کرد و افزود: این نظارت‌ها با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اصناف و گشت‌های سیار تعزیزات حکومتی استان صورت می‌گیرد.
 

وی از فروش فوق العاده عرضه کالا در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: در این زمینه فروشگاه‌های بزرگ دولتی مانند فروشگاه‌های اتکا و رفاه همکاری بسیار خوبی با سازمان صنعت، معدن و تجارت دارند.
 

حسینیان با اشاره به فعالیت نظارتی 200 بازرس در اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف در سطح استان از فعالیت و همکاری یک هزار ناظر افتخاری در رشت خبر داد و افزود: در مجموع 10 هزار ناظر افتخاری در کل استان با سازمان صنعت، معدن و تجارت همکاری دارند و گزارش‍ها و مشاهدات خود را ارائه می‌کنند.
 

وی از فعالان واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها و صنوف مرتبط با عرضه و فروش اقلام اساسی مصرف سبد خانوار خواست تا با رعایت قوانین نظام صنفی، درج قیمت بر روی کالا و ارائه فاکتور فروش با بازرسان همکاری کنند.
 

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همچنین از نظارت ویژه بر فعالیت نانوایی‌های سطح استان خبر داد و افزود: در صورت مشاهده تعطیلات غیرموجه وهرگونه تخلف نانوایی‌ها در ماه مبارک رمضان با متخلفین به شدت برخورد می شود.
 

وی اذعان کرد: شهروندان در سطح استان می‌توانند در اجرای طرح نظارتی ضیافت در ماه مبارک رمضان، گزارش‎های خود را جهت رسیدگی به تخلفات از طریق سامانه 124 ستاد خبری این سازمان در اختیار کارشناسان سازمان قرار دهند.
 

پایان پیام/

کد خبر 378372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha