اجرای طرح نشاط معنوی در چهار بقعه و 20 مسجد اهواز

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کلانشهر اهواز، از اجرای طرح نشاط معنوی از امروز(1 تیر) در چهار بقعه و 20 مسجد اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، حجت‌الاسلام فائز فائزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کلانشهر اهواز، با بیان این مطلب گفت: این طرح از 25 خرداد به صورت آزمایشی و از اول تیر به صورت رسمی کار خود را در چهار بقعه متبرکه و 20 مسجد اهواز شروع آغاز می کند.

 

وی با بیان اینکه طرح نشاط معنوی امسال مصادف با ماه مبارک رمضان خواهد بود، تصریح کرد: در این طرح که به مدت 45 روز و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، برنامه ‌های ویژه قرآنی از جمله آموزش قرائت، روانخوانی و روخوانی قرآن کریم برنامه‌ ریزی شده است.

 

فائزی، با اشاره بر اینکه علاوه بر آستان علی بن مهزیار اهواز، سه نقطه دیگر کلانشهر اهواز، پذیرای این طرح بزرگ خواهند بود، افزود: در بقاعی که ظرفیت و امکانات لازم برای برگزاری این طرح وجود ندارد از ظرفیت مساجد همجوار برای برگزاری این طرح استفاده می شود.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته 14 مسجد در سطح اهواز تحت پوشش آستان علی بن مهزیار طرح نشاط معنوی را برگزار کردند، ادامه داد: سال گذشته هر مسجد 200 نفر را برای این طرح جذب کرده بود و از این رو امسال تعداد مساجد تحت پوشش طرح به 20 مسجد افزایش یافت.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کلانشهر اهواز، با تأکید بر اینکه در طرح نشاط معنوی امسال بیش از 60 مربی به همراه شرکت ‌کنندگان حاضر خواهند بود، اضافه کرد: مربیان کلاس ‌های برگزار شده در این طرح همه از اعضای مساجد برگزار کننده طرح نشاط معنوی هستند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 378402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha