مسئولان ودستگاه های مرتبط بایداز شکسته شدن حرمت ماه رمضان جلوگیری کنند

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد گفت: مسئولان و نهادهای مرتبط باید در خصوص احیای این فریضه و حرمت ماه مبارک رمضان اهتمام لازم را داشته باشند تا از شکسته شدن حرمت این ماه جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمود شاکری شمسی فرماندار یزد امروز در جلسه بررسی مسائل احتمالی منکرات در ماه مبارک رمضان که در محل فرمانداری یزد تشکیل شد با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان و ازوم برنامه ریزی جهت استفاده از لحظه لحظه این ماه گفت: باید همه ما خود را برای حضور در این ماه مبارک، آماده کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از فضایل بی شمار آن بهره مند شویم.


وی بر لزوم حفظ حرمت این ماه مبارک در اماکن عمومی تاکید کرد و افزود: مسئولان و نهادهای مرتبط باید در خصوص احیای این فریضه و حرمت ماه مبارک رمضان اهتمام لازم را داشته باشند تا از شکسته شدن حرمت این ماه جلوگیری شود.


فرماندار اظهار داشت: جلوگیری از تظاهر به روزه خواری در این ماه مبارک، یکی از مواردی است که می تواند در حفظ حرمت این ماه موثر باشد.


در این جلسه مقرر شد دستگاه های استان تمهیدات لازم در خصوص ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و حفظ حرمت این ماه به کار گیرند.


برگزاری جشنی با عنوان روزه اولی ها توسط سازمان فرهنگی و ورشی شهرداری یزد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 378587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha