اجرای برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان فارس در 9 محور

خبرگزاری شبستان: سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به اجرای برنامه های اوقات فراغت در 9 محور، گفت: این برنامه ها با عنوان آسمانی ها و در فصل تابستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس امروز (2 تیر) در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های اوقاف فراغت فصل تابستان 93 گفت: همزمان با فصل تابستان برنامه های ویژه ای با عنوان طرح "آسمانی ها"' اجرا می شود که مراسم افتتاحیه در حال برگزاری است.


وی افزود: هم اکنون یک هزار و 70 کانون فرهنگی هنری در مساجد نقاط مختلف فارس از جمله شهرستان ها، شهرها و روستاهای تابعه فعالیت دارند که در طول اوقات فراغت فصل تابستان برنامه های متنوعی را در 9 محور در زمینه های قرآنی، فرهنگی، هنری، آموزشی، اعتقادی، ادبی، ورزشی، علمی و اردویی جهت نوجوانان و جوانان و همچنین اقشار مختلف اجرا می کنند.


سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس ادامه داد: مناسبت های ملی و مذهبی از جمله ولادت ها، شهادت ها و اعیاد مذهبی با اجرای برنامه های ویژه ای از سوی کانون های مساجد استان همراه است که مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرد.


حجت الاسلام نیازی افزود: ستاد اوقات فراغت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس فعالیت خود را جهت اجرای برنامه های تابستان با عنوان طرح " آسمانی ها" همانند سنوات گذشته آغاز کرده و در خصوص برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه فصل تابستان در کانون های تحت پوشش جلساتی را برگزار کرده است.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس همچنین گفت: هماهنگی های لازم جهت بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی، سینما ها، استخر ها و ورزشگاه های شیراز صورت گرفته است که در بیشتر این موارد خدمات به صورت نیم بهاء و یا با تخفیف های ویژه انجام می شود.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ماه های شعبان و رمضان در فصل تابستان قرار گرفته است، در طول این ایام برنامه ویژه ای از جمله طرح قرآنی 1448 با محوریت سبک زندگی دینی، ختم قرآن کریم، مراسم قرائت جزء خوانی، برپایی مراسم جشن اعیاد و ولادت های ائمه (ع) اجرا می شود.


سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس همچنین گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس همچنین گفتمان ها و نشست های علمی، پاسخگویی به شبهات مذهبی و دینی، برپایی اردو های درون و برون استانی، مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی همراه با نمایشگاه های کتاب، برگزاری کلاس های آموزشی در رشته های مختلف تحصیلی، علمی، هنری را در 2 بخش خواهران و برادران در طول فصل تابستان در دستور کار خود قرار داده اند که در حال اجراست.


پایان پیام/

کد خبر 378968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha