مردم غزه هنوز هم در تاریکی زندگی می کنند

بین الملل: بعد از حمله صهیونیستها به نوار غزه مردم فلسطین هنوز هم در این منطقه از امکانات اولیه زندگی محروم هستند.

خبرگزاری شبستان، بگذاریم جوانان و مدعیان احقاق حقوق بشر بیش از این چشمان خود را پای صفحات مرده تلویزیون برای دیدن اوضاع نوار فلاکت زده غزه خسته نکنند و درها را به روی آنها و فقط برای شمارش انسانهای زنده مانده در غزه بگشاییم.

بگذاریم ببینند که تابستان بار دیگر به پایان رسید و نوید فصل سرما، خبر مرگ انسانهای بی سر و پناه و البسه دیگری از غزه را به همراه می آورد.

مردم امروز باید به صفوف تحریم کنندگان رژیم صهیونیستی بپیودندند و یهودیان وابسته به این رژیم را درجشن کار و حرفه سرگردان کنند.

رژیم صهیونیستی به بهانه فلج کردن جنبش حماس علاوه بر جنگی که این رژیم از سال 1991 علیه حماس به راه انداخته است امروز فشار بر مردم غزه را برای تحت فشار قرار دادن مردم فلسطین انتخاب کرده است.

در این میان این سوال به ذهن می رسد که اگر حماس دست از کنترل و مبارزه با رژیم صهیونیستی بردارد آیا فشارها بر مردم غزه کم می شود؟

رژیم صهیونیستی برای سرنگون کردن حماس راه غلطی را برگزیده است چرا که در میان این راه انتقام جویانه با گرفتن جان مردم بیگناه و تنگ کردن حلقه محاصره فشارهای بین المللی را علیه خود افزایش می دهد و شکستی از پیش رقم خورده را به جان می خرد.

به حمایت همین فشارهای بین المللی، مردم غزه توانستند سه سال تاریک را در این منطقه با مشقت هایی وصف ناپذیر بگذرانند.

حماس جنبش مسلمان فلسطین در طول این زمان محاصره تمام تلاش خود را کرده تا به هر شکلی پاسخگوی نیازهای مردم غزه باشد و از آنها حمایت کند.

به گزارش شبکه خبری اینفو، فلسطین رنج تحمیل شده بر مردم فلسطین تنها به نوار غزه خلاصه نمی شود.

دکتر عیسی یکی از پزشکان فلسطین اخیراً از رنج گذشته از مرز توان و تحمل هزاران کودک فلسطینی خبر داده که در تمام دنیا بی مثال است و از سال 1948 سایه خود را بر کودکان این دیار گسترانده است.

به گفته وی، اشغال رژیم صهیونیستی باعث شده تا آنها از حقوق طبیعی خود محروم باشند و مرگ ده ها هزار کودک و مرد و زن را سبب شود.

این پزشک فلسطین خاطرنشان کرد: فقط در انتفاضه دوم بیش از یک هزار کودک زیر 18 ماه کشته و بیش از ده هزار کودک دیگر زخمی شدند که همچنان از بیماری های جسمی و روحی رنج می برند.

گفتنی است، در ول این سال بیش از سه هزار کودک از سوی رژیم صهیونیستی دزدیده شده اند.

کد خبر 379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha