گرامیداشت شهدای هفت تیر در کرمان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: چاپ ویژه نامه، کتابچه ازسخنان رهبری پیرامون شخصیت شهید بهشتی، انتشار نرم افزار زندگینامه این شهید بزرگوار، برگزاری مراسم دعای کمیل و ندبه و مراسم ویژه از برنامه های گرامیداشت شهدای هفت تیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ستاد گرامیداشت هفتم تیر در استان جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شخصیت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان تشکیل و از همه دستگاه ها و نهادهای اداری و اجرایی در برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفتم تیر و معرفی شخصیت شهید بهشتی دعوت کرده است.

 

چاپ ویژه نامه، کتابچه از سخنان رهبری پیرامون شخصیت شهید بهشتی، انتشار نرم افزار زندگینامه این شهید بزرگوار، برگزاری مراسم دعای کمیل و ندبه و مراسم ویژه در گلزار شهدای شهر کرمان از برنامه های قابل ذکر برای این مناسبت است.

 

همچنین برگزاری مراسم در مساجد، هیئات مذهبی، دستگاههای اجرائی، نهادها، سازمانها و نیروهای مسلح و همچنین قبل از خطبه های نماز جمعه در محل مصلی بزرگ امام علی (علیه السلام) کرمان از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب است.
 

 

بر اساس این گزارش، برنامه محوری در شب هفتم تیر و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی ثمری در تکیه عباسعلی کرمان برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 379246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha