حادثه هفتم تیر فوران شراره‌های آتش کینه منافقین نسبت به انقلاب بود

خبرگزاری شبستان: فاجعه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360، فوران شراره‌های آتش کینه و عداوت منافقین نسبت به انقلاب بود که از آتشفشان کینه توزی سلطنت طلبان و منافقان مزدور سر بر آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناسبت سی و سومین سالگرد فاجعه هفتم تیر بیانیه ای صادر کرده که در آن آمده است:‌ فاجعه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360، فوران شراره‌های آتش کینه و عداوت منافقین نسبت به انقلاب، ارزش‌های والای آن و طیف برجسته‌ای از نخبگان، شخصیت‌ها و سرمایه‌های انسانی کارآمد و مؤثر نظام اسلامی بود که از آتشفشان کینه توزی سلطنت طلبان و منافقان مزدور سر بر آورد.

 

در این بیانیه آمده: در این روز دکتر بهشتی و تعداد زیادی از اعضای حزب جمهوری اسلامی جلسه ای در دفتر مرکزی این حزب ‌ داشتند. اما منافقین که منطقی جز ترور و خشونت نداشتند با بمب گذاری، شهید بهشتی و 72 نفر از یاران صدیق ایشان را به شهادت رساندند.


منافقین با به پا کردن فاجعه تروریستی هفتم تیر، به زعم خویش قصد داشتند تا با حذف فیزیکی نیروهای متعهد و شخصیت‌های برجسته انقلاب، حرکت رو به جلو و فزاینده ایران اسلامی را با مشکل جدی و اساسی روبه رو ساخته و سرانجام نظام را مجبور به تسلیم و تن دادن به خواسته‌های خود کنند، اما واقعه هفتم تیر به یک روشنگری بزرگ در طول تاریخ مجاهدت‌های آزادی بخش و مقاومت‌های اسلامی تبدیل شد که عطر کربلای حسینی(ع) را در خود به ودیعه داشت و موجب بیداری اسلامی و مشخص شدن جبهه حق از جریان نفاق آلود شد.


در ادامه این بیانیه آمده است: واقعه 7 تیر؛ سند مظلومیت ایران اسلامی با خون پاک و مطهر بهشتی، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهیدان والامقام آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند شد.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی سی و سومین سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامی داشته و از مردم بصیر و قدر شناس استان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضوری پر شور در مراسم یاد بود شهدای گرانقدر هفتم تیر، ضمن نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های رفیع بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) تجدید میثاق کنند.


لازم به ذکر است، مراسم یادبود شهدای گرانقدر هفتم تیر در سراسر استان برگزار و در شهر اراک نیز، یادواره شهید بهشتی، شهید چمران و شهدای هفتم تیر، راس ساعت 10صبح روز شنبه مورخ 7/4/93، در محل سالن امام علی(ع) برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 379874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha