برخورد قاطع نیروی انتظامی با مواد مخدر برای همه مردم روشن و عیان است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی شهرستان لنده به نقش این نیرو در مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر اشاره کرد و افزود:برخورد قاطع نیروی انتظامی با جرائم مشهود از جمله مواد مخدر برای همه مردم روشن و عیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ فرهاد رحیمی، فرمانده منطقه انتظامی شهرستان لنده عصر امروز (5 تیر) در حاشیه بازدید مسئولان و اعضای شورای اداری این شهرستان از مرکز ترک اعتیاد امید رهایی، به نقش نیروی در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تنها ضابط قوه قضائیه است که به طور مستقیم و مداوم با انواع و اقسام جرائم برخورد مستقیم دارد که جرائم حوزه اجتماعی و مواد مخدر نمونه هایی از آن است.

وی افزود: جوانان مومن و خدای جوی ایران اسلامی در نیروی انتظامی به منظور پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی با گذشتن از جان خویش و تلاش شبانه خود برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه در حال خدمت بی منت هستند و همواره بر این خدمت افتخار خواهند کرد.

رحیمی اظهار داشت: نیروی انتظامی به منظور برقراری امنیت اجتماعی به صورت شبانه روزی در حال مبارزه با دلالان و توزیع کنندگان مواد مخدر در مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی و درون کشور است.

این مسئول تاکید کرد: نیروی انتظامی با تقویت روحیه ایمان و خودباوری و ولایت مداری افسران جوان و جان بر کف خود همه ساله در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش ها و عملکرد شایسته ای را از خود به نمایش می گذارد و در این راه فرزندان زیادی شهید شیرین شهادت را نوشیدند.

رحیمی اذعان کرد: بیکاری جوانان تحصیل کرده و سودهای کلان حاصل از فروش مواد مخدر باعث شده که تعداد توزیع کنندگان مواد مخدر روز به روز روندی افزایشی به خود بگیرد.

وی در ادامه، گفت: برخورد قاطع نیروی انتظامی با جرائم مشهود از جمله مواد مخدر برای همه مردم روشن و عیان است ولی در این بین مراجع قضایی با صدور حکم های قاطع می توانند خدمات و زحمات نیروی انتظامی را دوچندان کنند و با صدور احکام قضایی محکم برای مجرمان زمینه ارتکاب جرم را از بین ببرند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان لنده یادآور شد: علت اصلی وقوع جرم نا آشنایی و نا آگاهی اقشار مختلف جامعه با انواع جرم است.

وی با بیان این که نیروی انتظامی لحظه ای سوداگران و توزیع کنندگان مواد مخدر را آرام نخواهد گذاشت، گفت: همکاری خوب مردم و خانواده ها در اطلاع رسانی به موقع از جرائم با استفاده از تلفن 110 فوریت های پلیسی به نیروی انتظامی کمک می کند تا یک گام به جلو برای کشف جرم پیشروی داشته باشد.


آمادگی اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده برای کمک به بهبودی معتادان

جمشید آبسوران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده از آمادگی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای کمک به بهبودی افراد معتاد خبر داد و گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با در اختیار قرار دادن امکانات و تجهیزات ورزشی به صورت رایگان برای بهبودی و کمک به افراد معتاد این آمادگی را دارد.

وی افزود: فاصله گرفتن از ورزش و تضعیف اناتومی بدن فرد معتاد عامل اصلی گرایش به مصرف مواد مخدر است.

آبسوران اظهار داشت: به منظور همکاری با مرکز ترک اعتیاد شهرستان و کمک به بازگشت جوانان به جامعه سالم اداره ورزش و جوانان شهرستان این آمادگی را دارد تا با هدایت صحیح افراد بهبود یافته به رشته های مختلف ورزشی، زمینه بازگشت جوانان به مصرف مواد مخدر را از بین ببرد.

این مسئول تاکید کرد: گرایش و هدایت نوجوانان وجوانان به ورزش همانند ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که باید فرهنگ سازی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده با دارا بودن استعدادهای بکر و فاخر ورزشی این شایستگی را دارد که در رشته های مختلف ورزشی امتیازات و افتخارات ارزشمندی را برای شهرستان لنده کسب کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 380063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha