رزمایش گردان های بیت المقدس در بندر آستارا برگزار شد

خبرگزاری شبستان: رزمایش دو گردان بیت المقدس روز گذشته و امروز با حضور بسیجیان حوزه های مقاومت شهری و باغچه سرا در محل قرار گاه قدس ویزنه تالش برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد علی علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در حاشیه این رزمایش به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: تمامی برنامه های این رزمایش دو روزه با محوریت حفظ انسجام بسیجیان برگزار شد.


وی اضافه کرد: در این رزمایش بسیجیان ولایتمدار بندر آستارا در قالب دو گردان با اجرای پدافند غیرعامل، عملیات ضد شورش، تاکتیک های رزم شبانه و دفاع از کوی و برزن آمادگی نظامی خود را نشان دادند.


فرمانده سپاه ناحیه آستارا هدف از این رزمایش مهم را آموزش و ارتقاء توان معرفتی، بصیرتی و رزمی بسیجیان سازماندهی شده در قالب دو گردان الی بیت المقدس عنوان کرد و افزود: برگزاری کلاس های عقیدتی از دیگر برنامه های این رزمایش بود.


این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج منشاء خدمات و برکات بسیاری برای کشور بوده است، اظهار کرد: اهمیت نیروی بسیج و خدمات ارزنده بسیجیان به نظام و انقلاب انکارناپذیر بوده و بر هیچ فردی پوشیده نیست.


سرهنگ علیزاده بسیج را مایه امید و اعتماد ملت ایران دانست و گفت: بسجیان در دوران هشت سال نبرد حق علیه باطل، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و اقتدار کنونی کشور مدیون خون پاک شهداست.

گفتنی است، همچنین بسیجیان گردان های بیت المقدس در پایان این رزمایش در محل مصلی نماز جمعه حضور یافته و ضمن شرکت در نماز جمعه در کلاس های حلقه های صالحین شرکت کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 380165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha