فرقه های تکفیری تربیت شده استکبار هستند/شهید بهشتی وقف انقلاب بود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه شهید بهشتی جهانی می‌اندیشید و سیستمی فکر می‌کرد، گفت: تمام وجود شهید بهشتی وقف انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام سید علی قاضی‌عسگر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت صبح امروز(7 تیر) در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی با بیان اینکه آیت‌الله بهشتی بارزترین چهره انقلاب برای اداره نظام بود، اظهار داشت: شهدایی مانند شهید بهشتی چراغ راه آینده جامعه اسلامی هستند.


وی با بیان اینکه دشمنان شخصیت هایی اثرگذار و آینده نگر انقلابی را مورد هدف قرار می دادند، افزود: شهید بهشتی بهترین استاد تربیت کننده نسل جوان انقلابی در آن دوران بود و فعالیت های خود را با توجه به شرایط زمان و استحکام بخشیدن پایه های انقلاب برای زمان های بسیار دور انجام می داد.
 

وی گفت: دشمنان قبل از ترور جسم شهید بهشتی، شخصیت وی را ترور کردند و با القاء اتهامات غلط مانند ارتباطات وی با مقامات آمریکایی و زندگی در یکی از کاخ‌های شاه سعی می کردند اذهان مردم را نسبت به این شخصیت انقلابی و متدین خدشه دار کنند.


نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت افزود: دشمنان می‌خواستند با انجام ترورهای مختلف از جمله ترور مقام معظم رهبری، شهید بهشتی و 72 تن از شخصیت‌های نظام و ترور رئیس جمهور و نخست وزیر وقت از نفوذ انقلاب در منطقه جلو گیری کنند.


حجت الاسلام قاضی عسگر گفت: منافقین تصور می کردند که با انجام ترور همه ارزشهای انقلاب اسلامی را از بین می برند اما انقلاب اسلامی با مدیریت امام خمینی (ره) و با پشتوانه مردم معادلات پیچیده دنیا را به هم زد.


نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: آیت‌الله بهشتی آینده نگر و بارزترین چهره انقلاب برای اداره نظام در آن دوره بود چرا که این شهید والا مقام جهانی می‌اندیشید و سیستمی فکر می‌کرد.


وی با بیان اینکه شهید بهشتی با درایت و زیرکی می‌توانست با شخصیت‌های سیاسی دنیا ارتباط برقرار کند و آرمان های انقلاب اسلامی را انتقال دهد، گفت: در زندگی فردی و اجتماعی شهید بهشتی هیچ‌گونه لغزشی وجود نداشت.


حجت الاسلام قاضی عسگر با بیان اینکه شهید بهشتی بخش عمده‌ای از مجلس خبرگان را اداره می‌کرد و در تدوین قانون اساسی و برنامه‌ریزی‌های نظام نقش مؤثری داشت، تصریح کرد: شهید بهشتی در ایجاد یک تشکل قوی به عنوان نظام اسلامی نقش کلیدی را ایفا کردند.


وی ادامه داد: در شرایط کنونی بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمنان در بین مردم تبعیت از منویات رهبری و حفظ وحدت در بین مسلمان است چرا که امروز فرقه های مختلفی همانند داعش، تکفیری و سلفی که تربیت شده استکبار جهانی هستند با تفرقه اندازی در بین مسلمانان و اختلاف عقاید به دنبال اهداف خودشان هستند.


نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: امروز رییس جمهور آمریکا با هزینه 500 میلیون دلار برای تربیت و تقویت متعارضین در سوریه به دنبال از بین بردن دولت مردمی این کشور هستند بنابراین حفظ وحدت و اطاعت از رهبری می تواند در این عرصه دشمن را نقش بر آب کند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 380350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha