ویژه برنامه «سفره های همدلی» میهمان خانه های خراسان رضوی در لحظه افطار

خبرگزاری شبستان:مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: با شروع ماه رمضان برنامه "سفره های همدلی" با حضور مجریان برتر کشوری مهمان سفره های افطارخراسانی ها می شود.<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام علی نهاوندی، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی عصرامروز(6تیر)در حاشیه بازدید از دکور ویژه برنامه افطار صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی با عنوان" سفره های همدلی" در نشستی خبری و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه سفره های همدلی با ساختاری ترکیبی نمایشی با محوریت رمضان و با هدف سبک زندگی از فردا همزمان با ساعت افطار میهمان لحظه های عرفانی خراسانی ها می شود.


وی افزود: برنامه تلویزیونی سفره های همدلی که سال گذشته رتبه برتر ویژه برنامه افطار را در بین مراکز استان ها کسب کرده بود از لحاظ محتوایی و ساختاری با برنامه های سال‌های گذشته متفاوت و از دکور ویژه ای برخوردار شده است.


مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان این که محمود ناصری تهیه کنندگی برنامه سفره های همدلی را برعهده دارد، تصریح کرد: این برنامه به مدت 120 دقیقه آیتم های نمایش، کارشناسان مذهبی، معرفی شهرستانها به صورت موسیقی تصویر، مشاغل، گزارش از محلات و آیتم میهمان ویژه که همراه با مجری است را شامل می شود.


وی خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری شهرداری مشهد از فردا ساعت 18و30دقیقه توسط شبکه تلویزیونی خراسان رضوی به نمایش در خواهد آمد.


حجت الاسلام نهاوندیان اظهارکرد: تولید کنندگان این مجموعه آیتم های متنوع و گرافیک متفاوتی را برای این برنامه در نظر گرفته اند و کارگردان این برنامه حسین فقیه، نویسنده سید مرضیه صادقی و مجری طرح آن گروه هنری مصور است.


وی با اشاره به این که مجری ثابت برنامه سفره های همدلی عرشیا صنعتی خواهد بود، اضافه کرد: مجریان میهمان برتر کشوری همچون مسعود روشن پژوه نیز در برنامه حضور خواهند داشت.


مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی ارتباط زنده با مکه مکرمه در ساعت 12 و 15دقیقه هر روز و ارتباط با حرم مطهر در ساعت 18و20 دقیقه را از ویژه برنامه‌های سیمای خراسان روضوی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.


وی ادامه داد: امسال برنامه های متفاوتی را با رویکرد نشاط معنوی و امیدآفرینی و با موضوعاتی از جمله سبک زندگی اسلامی را در برنامه‌های صدا و سیمای استانی در دستور کار قرار دادیم.


نهاوندیان تاکید کرد: برنامه‌هایی چون «یارامیر» با موضوع نهج‌البلاغه و«یک حرف بس است» با موضوع کلام بزرگان و نیز ترتیل قرآن از ویژه برنامه‌های تولیدی ما برای ایام این ماه مبارک خواهند بود.


مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: برای رمضان امسال مجموعا 14 ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی تهیه کرده‌ایم که به صورت جذاب و تاثیرگذار از شبکه‌های صدا و سیمای خراسان رضوی پخش خواهند شد.


حجت السلام نهاوندی گفت: پخش تفسیر قرآن آیت‌الله علم‌الهدی،امام جمعه مشهد و تلاوت‌های مجلسی در دو نوبت و همچنین مسابقاتی مانند مسابقه هشت و مسیر طلایی با جهت گیری ویژه ماه رمضان از دیگر برنامه‌های ما در این ماه به شمار می‌رود.

 

پایان پیام/



 

کد خبر 380495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha