برنامه‌های اوقات فراغت جوانان با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی تدوین شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان، خواستار توجه دستگاه‌های متولی امور جوانان در خصوص تدوین برنامه‌های اوقات فراغت با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، جمال ارشدی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان، ظهر امروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان در سنندج اظهار داشت: هم اکنون با اوقات فراغت رها شده مواجه هستیم و موازی کاری در این حوزه بر مشکلات آن افزوده است.


وی افزود: باید با نیازسنجی و توجه ویژه به مناطق حاشیه شهرها و مناطق روستایی به سوی تدوین برنامه‌هایی با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.


ارشدی خاطر نشان کرد: اوقات فراغت یک موضوع مهم اجتماعی بوده و به هر اندازه در مبحث اوقات فراغت فعالیت‌ها کیفی‌تر شود بر تأثیرگذاری آن‌ها با مسائل اجتماعی و فرهنگی افزوده می‌شود.


مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان، بر انسجام هرچه بیشتر دستگاه‌های متولی امور جوانان در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت تأکید کرد و افزود: بیشترین سرمایه‌های اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای شهرها و روستاهای استان هستند که باید مدنظر قرار گیرد.


حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این جلسه خواستار همکاری حداکثری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی با این نهاد شد و افزود: باید همه دستگاه‌های متولی حوزه اوقات فراغت برنامه‌های تدوین شده خود را تا 14 تیرماه به دبیرخانه ستاد ارائه کنند.


در ادامه این جلسه نیز مصوب شد که با حضور تعدادی از ادارات و همراهی رسانه‌ها کمیته نظارت بر اجرای برنامه‌های اوقات فراغت استان تشکیل شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 380729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha