دستگاههای اجرایی جهت اجرای طرح هجرت هماهنگ باشند

خبرگزاری شبستان: استاندار سمنان برهم افزایی و هماهنگی دستگاههای اجرایی جهت اجرای طرح هجرت تاکید کرد .<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، محمد وکیلی در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت برهم افزایی و هماهنگی دستگاههای اجرایی جهت اجرای طرح هجرت تاکید کرد.


استاندار سمنان طرح هجرت را از اقدامات با ارزش جهت محرومیت زدایی در مناطق محروم برشمرد و افزود: طرح هجرت باید در اجرای طرح های عمرانی ارزش افزوده ایجاد کند .


وی همچنین آموزش و آگاه سازی ، هم افزایی و توانمند سازی در اردوهای طرح هجرت را مهم برشمرد .


وکیلی انجام فعالیتهای معنوی و فرهنگی و نیز تلاش در محرومیت زدایی و فعالیتهای عمرانی را در اردوهای هجرت مورد تاکید قرار داد .


وی ضمن تاکید برضرورت اجرای با کیفیت طرح هجرت بر توجه و اولویت داشتن اجرای طرح در حفظ منابع طبیعی، تامین آب بهداشتی و توجه جدی بر بهداشت و درمان و شناسایی تهدیدات بهداشتی در روستاها را مهم عنوان کرد.


استاندار سمنان همچنین بر آگاه سازی و آموزش علوم اقتصادی در روستاها برای تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی تاکید کرد و افزود :روستائیان باید آنچنان توانمند شوند تا مدیریت اقتصادی امورشان را خودشان انجام دهند.


وی خواستار اطلاع رسانی و ثبت آمار های اجرای این طرح بصورت متمرکز شد و از صدا و سیمای مرکز سمنان خواست تا همکاری ویژه ای در پوشش رسانه ای اجرای این طرح داشته باشد.


فرمانده سپاه قائم استان (عج)از اجرای اردوهای هجرت بیش از 32 هزار نفر از بسیجیان و دانش آموزان در این استان خبر داد و گفت: 110 گروه پزشکی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم اعزام و در این ارتباط دو بیمارستان صحرایی در بیارجمند و دامغان برپاشد .


سردار شاهچراغی محرومیت زدایی را مهمترین هدف اردوهای طرح هجرت عنوان کرد و افزود : طرح هجرت از طرح های مهم محرومیت زدایی است .


پرهام جانفشان، معاون امورعمرانی استانداری نهادینه کردن فرهنگ کار ، جهاد و تلاش و روحیه خودباوری را از ثمرات این طرح عنوان کرد و افزود :توجه به مسائل فرهنگی در فعالیتها و اقدامات بسیار مهم است .


پایان پیام/
 

کد خبر 380737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha