حمایت از فعالیت های اشتعالزا در خرمشهر

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از فعالیت هایی که منجر به اشتغال جوانان در منطقه شود حمایت کرده و آمادگی پیگیری از دستگاه های مربوطه شهرستان و استان را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، عبدالله ثامری، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، در جلسه بررسی اجرای طرح مدل آموزش محصول محور در خرمشهر، با بیان تاریخچه ای از وضعیت این شهرستان گفت: با توجه به عنایت ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به خرمشهر در بعد از اتمام جنگ تحمیلی لیکن این شهرستان با سوء مدیریت ها روبرو شد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه خرمشهر ساخته نشد و اگر هم کاری در آن صورت گرفت در شأن مردم خرمشهر نبود، تصریح کرد: از فعالیت هایی که منجر به اشتغال جوانان در منطقه شود حمایت کرده و آماده پیگیری از دستگاه های مربوط در شهرستان و استان هستیم.

 

ثامری، با اشاره به اینکه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان عنایت ویژه ای به خرمشهر و مردم شهرستان دارد، افزود: مردم خرمشهر دارای توانمندی و پتانسیل متعددی در زمینه صنایع دستی هستند و خوب می شود از توانمندی جوانان استفاده و آنها را وارد بازار کار کرد.

 

وی عنوان کرد: خانواده هایی در خرمشهر هستند که با همین توانمندی می توانند به کسب فن و مهارت پرداخته طرح های صنایع دستی را راه اندازی کنند و از این طریق تولیدات به دست آمده را به کشورهای همسایه صادر و از بازار آنجا استفاده بهینه کرد.

 

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان فنی و حرفه ای خوزستان از آموزش های تولید محور به ویژه در زمینه صنایع دستی در خرمشهر شد.

 

وی اضافه کرد: خوزستان با داشتن صنایع متعدد و نیروهای توانمند می تواند این گونه صنایع را به دست پر توان جوانان رونق و توسعه داده و کارهای بزرگی انجام دهد و تولیدات را به دیگر مناطق کشور و کشورهای همسایه صادر کند.

 

لازم به ذکر است، در این جلسه کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان به همراه برخی مدیران آموزشگاه آزاد خرمشهر مدیر و اعضای شرکت درخشان مهر خرمشهر به بررسی جزئیات اجرای آموزش بازارمحور، تولید، بازاریابی و فروش در خرمشهر پرداختند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 380826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha