حضور بیش از هفتصد عکس در جشنواره مفاهیم قرانی

خبرگزاری شبستان:تاکنون پیش از 700 عکس به جشنواره «فیلم و عکس مفاهیم قرآن کریم در فرهنگ ایرانی» رسیده است<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،«رسول اولیاءزاده» مسئول بخش عکس جشنواره «فیلم و عکس مفاهیم قرآن کریم در فرهنگ ایرانی» تاکید کرد: با وجود آنکه مدت زمان فراخوان بخش عکس این جشنواره محدود بود اما تاکنون 700 عکس به دبیرخانه رسیده و دریافت آثاری که از طریق پست ارسال شده اند ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، رسول اولیاءزاده؛ مسئول بخش عکس این جشنواره با اعلام این خبر که تاکنون بیش از 700 عکس به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، گفت: دریافت عکس همچنان از طریق پست ادامه دارد و اوایل هفته آینده داوری آثار آغاز خواهد شد. اسامی داوران نیز در خبرهای بعدی اعلام می شود. این در حالی است که پیش از داوری، انتخاب اولیه ای تنها به منظور انتخاب آثار مرتبط با موضوع جشنواره صورت خواهد گرفت و در ادامه آثار به داوران تحویل داده می‌شود.


وی ادامه داد:114 اثر برتر (به تعداد سوره های قران) انتخاب و در نمایشگاهی باعنوان کارون از تاریخ14 الی18 واقع در باغ موزه دفاع مقدس بر روی دیوار خواهند رفت.


جوایز بخش عکس عبارتند از: تندیس جشنواره و مبلغ 000/000/ 15ریال به عنوان نفر اول، تندیس جشنواره و مبلغ 000/000/ 13 ریال به عنوان نفر دوم، تندیس جشنواره و مبلغ 000/000/ 10ریال به عنوان نفر سوم.


یادآور می شود، جشنواره «فیلم و عکس مفاهیم قرآن کریم در فرهنگ ایرانی» در بخش های فیلم، عکس و فیلمنامه 14 تیرماه (مصادف با 7 ماه مبارک رمضان) آغاز می شود و تا 18 تیرماه (مصادف با 12 ماه مبارک رمضان) ادامه خواهد داشت. این جشنواره شامل نمایش فیلم‌های بخش مسابقه، نشست های نقد و بررسی فیلم‌ها و جلساتی با بزرگان سینما می‌شود.
پایان پیام/

کد خبر 381091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha