توانمندی های قرآنی استان زنجان بی نیاز از توصیف است

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به کسب رتبه برتر دانشگاه پیام نور استان زنجان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، توانمندی های قرآنی این استان را بی نیاز از توصیف خواند.

دکتر علیرضا اژدر، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور به خبرنگار شبستان از زنجان، گفت: پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی استان زنجان به لحاظ کیفیت و امکانات نسبت به دوره های قبل بهتر بود.

 

وی افزود: نظم و کیفیت برگزاری مسابقات بیانگر همکاری خوب مسئولان استانی بود چرا که آموزه های قرآنی در سطح استان زنجان مطرح است و شور و شوق خاصی را در فعالیت های قرآنی استان شاهد هستیم.

 

اژدر با اشاره به سیاست های دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: پیشرفت قرآنی تمامی مراکز و واحدهای پیام نور در سراسر کشور از سیاست های کلی دانشگاه است بنابراین استان های دیگر نیز با استفاده از تجربیات زنجان می توانند گامی در این جهت بردارند.

 

وی رویکرد امسال دانشگاه پیام نور را فعال سازی کانون های قرآن و عترت عنوان کرد و ادامه داد: با گسترش و فعال سازی کانون های قرآن و عترت، قرآن به صورت ریشه ای به دانشجویان آموزش داده می شود و با این اقدام زمینه برای رشد تمامی واحدها و مراکز مهیا می شود.

 

اژدر، بهره گیری از دانشجویان را یکی از نقاط قوت این دوره از مسابقات بیان کرد و ابراز داشت: طرح تابش و بازتابش یکی از برنامه هایی است که امسال در سازمان مرکزی مطرح شده که در این طرح از ایده های دانشجویان با تجربیات مدیریت دانشگاه ها در راستای تحقق و پیشبرد اهداف دانشگاه تلفیق می شود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور  یادآور شد: استان زنجان باید تجربیات خود را به منظور ساماندهی فعالیت های قرآنی در اختیار سایر استان ها نیز قرار دهد چرا که حیف است این تجربیات در سطح استانی باقی بماند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 38123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha