آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد  برای جمع آوری نذورات مردمی

خبرگزاری شبستان:رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کمیته امداد استان جهت جمع آوری نذورات و کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مصیب حیدری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه هایی از جمله جشن رمضان و گستردن سفره افطاری برای ایتام و نیازمندان و بازدید از خانواده آنان می کند.

وی با بیان این که یکی از فلسفه های ماه مبارک رمضان تزکیه روح و جسم انسان است که با تحمل رنج گرسنگی و تشنگی یادی از فقرا و نیازمندان کند و به فکر آنها باشد، افزود: بر همین اساس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان، شهرستان ها و ادارات آمادگی خود را جهت جمع آوری نذورات و کمک های خیرین روزه دار اعلام می کند تا این نذورات را به صورت جیره خشک، سبدکالا یا غذای گرم به خانواده های ایتام و نیازمند اهداء کند.

حیدری عنوان کرد: در همین راستا کسانی که تمایل به پذیرفتن سرپرستی ایتام تحت حمایت را داشته باشند، فقط با پرداخت ماهیانه حداقل 200 هزار ریال می توانند کفالت یک یا چند یتیم را برای هر مدت زمانی که بخواهند، بپذیرند.

این مسئول بیان داشت: در همین جا از تمامی کسانی که قصد قدم گذاشتن در این راه خیر را دارند، تقاضا دارم که به سامانه 3000165151 اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد پیامک بفرستند و یا با شماره تلفن های 3346683-0741 و 2232565 تماس حاصل نمایند.

وی اذعان داشت: کمیته امداد استان آمادگی دارد تا در هر جای کشور و استان که هستند با خیرین ارتباط برقرار کنند و خواسته های آنان را در خصوص سرپرستی ایتام و یا دادن افطاری بجا آورد.

حیدری گفت: ضمناً شماره حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری هم آماده دریافت کمک های مردمی مردم نوع دوست استان برای گستردن سفره افطاری در ماه مبارک رمضان است.


پایان پیام/

 

کد خبر 381376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha