بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز آزاد سازی مهران

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، با صدور بیانیه ای، دهم تیرماه سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلای یک را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در این بیانیه آمده است: دوران دفاع مقدس مقطع درخشان و حماسی ملتی است که با شکوه و صلابت به یاد ماندنی در برابر دنیای کفر صف آرایی کرد و هشت سال مردانه از حیثیت دینی و تمامیت ارضی خود دفاع نمود.


این بیانیه می افزاید: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت وایمان بود، در سایه هدایت های رهبر انقلاب اسلامی،‌ حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و باعث احیای اسلام ناب محمدی(ص) و تقویت جریان مقاومت در سطح جهان گردید.


در این بیانیه آمده است: در این میان دهم تیرماه سال 1365 و انجام عملیات غرورآفرین کربلای یک با رشادت فرزندان برومند این آب و خاک نقطه عطفی در دوران هشت سال نبرد نابرابر محسوب شده که منجر به فتح مهران قهرمان شد.


در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن پاسداشت ارزش های دوران طلایی دفاع مقدس و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر این روز تاریخی و سرنوشت ساز را به همه ملت ایران به ویژه امت سلحشور خطه خونرنگ ایلام و مردم مرزدار و شهید پرور شهرستان مهران تبریک و تهنیت می گوید.


پایان پیام/
 

کد خبر 381926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha