برگزاری دوره سفر به سوی بی نهایت در کانون های مساجد استان اردبیل

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در 15 مسجد منتخب استان دوره سفربخ سوی بی نهایت با همکاری دفتر ائمه جمعه استان برگزار می شود.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار کرد: دوره سفر به سوی بی نهایت با هدف افزایش آگاهی های دینی و اعتقادی جوانان و نوجوانان و مقابله با انحرافات دینی برگزار می شود.


وی، با اشاره به اینکه این دوره ویژه خواهران و برادران است، تصریح کرد: کلیات موضوعی این دوره دین شناسی فطری به زبان ساده، گویا و جذاب است که در 10 مسجد منتخب در شهرستان اردبیل و پنج مسجد در سایر شهرستان های استان در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.


سقاء، با بیان این مطلب که اولویت این دوره در مناطق محروم و دور افتاده و پرجمعیت است، عنوان کرد: این دوره آموزشی در سال گذشته در پنج مسجد برگزار شد که به دلیل استقبال زیاد امسال به صورت تکمیلی در سراسر استان برگزار خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: علاوه بر این تعداد یک دوره تخصصی ویژه مربیان و مدرسین و یک دوره تخصصی برای ائمه جماعت و روحانیون با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان در حال برگزاری است.


وی، با اشاره به اینکه موضوعات این دوره در سه بخش خود شناسی، حکمت عبادات، تاریخ تحلیلی و طاغوت شناسی است، افزود: جزخوانی، ترجمه قرآن به زبان ساده، برگزاری مسابقه بزرگ حفظ چهل حدیث، تولید نشریات، سخنرانی، حلقه های معرفت، سفره های معنوی و طرح تلاوت نور از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون های فرهنگی مساجد استان اردبیل خواهد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 382075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha