دستگیری سارقان اینترنتی حساب بانکی در رشت

خبرگزاری شبستان: رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری سارقان اینترنتی حساب بانکی شهروندان گیلانی در رشت خبر داد.

سرهنگ ایرج محمد خانی، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: در پی ارجاع دو فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی افرادی با هویت معلوم مبنی بر اینکه از حساب اینترنتی آنان به صورت غیر مجاز برداشت شده، موضوع در دستورکار این پلیس قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: با تحقیقات از مالباختگان و پی جویی‌های فنی و پلیسی، عاملان برداشت اینترنتی غیرمجاز حساب بانکی شکات که دو مرد اهل و ساکن رشت بودند، شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.
 

سرهنگ محمدخانی اظهار کرد: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده، متهمان به جرم خود و اینکه با سوء استفاده از اعتماد شکات و بدست آوردن اطلاعات کارت بانکی آنان به صورت غیر مجاز از حساب بانکی شان برداشت کرده‌، اعتراف کردند.


رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست، اطلاعات مهم کارت بانکی خود نظیر (شماره حساب، شماره کارت، رمز دوم و رمز اینترنتی، 2CVV) را در اختیار دیگران قرار دندهند.

 

وی تاکید کرد: افراد رمز خود را بر روی کارت بانکی الصاق نکنند و در حفظ و نگهداری از کارت خود نهایت دقت را به خرج دهند تا امنیت حساب بانکی آنها به مخاطره نیافتد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 382152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha