فراخوان ارسال آثار به جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر از برگزاری جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج در موضوعات سبک زندگی ایرانی و اسلامی، دفاع مقدس و مدیریت جهادی خبر داد.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، مصطفی مردانی، مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر ظهر امروز (12 تیر)، در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره شامل داستان‌های کوتاه و بلند است و در موضوعات سبک زندگی ایرانی و اسلامی، دفاع‌ مقدس، مدیریت جهادی، انتظار و مهدویت، انقلاب اسلامی، زن و هویت اسلامی برگزار می شود.

 

وی افزود: هنرمندان تا تاریخ 10 مرداد فرصت دارند تا آثار خود را به به کانون‌های بسیج هنرمندان در شهرستان‌های محل سکونت خود تحویل دهند و اختتامیه مرحله استانی این جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان در این جشنواره به مرحله کشوری راه می یابند، تصریح کرد: آثار ارسالی در قالب دو گروه سنی جوان (29 سال) و بزرگسال (30 سال و بیشتر) داوری می شود.

 

مردانی با بیان اینکه خداداد رضایی به‌عنوان دبیر استانی این جشنواره منصوب شده است، یادآور شد: به نفرات برگزیده مرحله استانی دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهداء می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 382222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha