صنایع دستی اصفهان باید رونق گیرد

خبرگزاری شبستان: استاندار اصفهان با بیان اینکه صنایع دستی اصفهان باید رونق گیرد،‌ گفت: تلاش می کنیم برای بهبود وضعیت اقتصاد استان، اشتغال و صنایع دستی را مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، شب گذشته(14 تیر) در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های کمیته امداد اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات اصفهان گفت: صنایع دستی و موضوع اشتغال جوانان دو مساله‌ای بود که از سال‌های گذشته از مشکلات استان اصفهان به شمار می‌رود و ما باید برای بهبود شرایط موجود، تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی برای جوانان تصریح کرد: استان اصفهان دارای نزدیک به هشت هزار و 630 واحد صنعتی بوده که در این زمینه رتبه بالایی داشته و بای از ظرفیت‌های صنعتی استان اصفهان استفاده شود.

 

استاندار اصفهان، بیان داشت: در حال حاضر 92 درصد از واحدهای صنعتی اصفهان به صورت فعال و هشت درصد باقیمانده نیز به صورت غیر فعال هستند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی کشور، کاهش نقدینگی به شمار می‌رود، ادامه داد: در زمینه مسائل صنعتی نیز کمبود سرمایه و امکانات مد نظر بوده و ما تلاش می‌کنیم از 6 هزار و 500 منبع مورد نیاز برای بهبود این شرایط استفاده کنیم.

 

زرگرپور گفت: اولویت ما استفاده بهینه از منابع استان است و در کنار آن تلاش می‌کنیم که رکود اقتصادی موجود در بازار را کاهش داده و وضعیت اقتصادی استان را بهبود بخشیم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 382745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha