نمایشگاه بزرگ رمضان در اراک گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه بزرگ رمضان شامگاه گذشته (15 تیر) در دبیرستان امام علی(ع) شهر اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد مهدی ناصری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه دستاوردهای خانواده بزرگ امداد و همچنین ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برپا شده است.


وی با اشاره به اینکه در 40 غرفه این نمایشگاه دستاوردهای خانواده های تحت حمایت امداد ارایه می شود، افزود: حضور مردم خیر و نیکو کار در این نمایشاگاه راهی برای آشنایی آنان با فعالیت ها و خدمات این نهاد و همچنین دستگیری از نیازمندان است.


این مقام مسئول ادامه داد: نمایشگاه بزرگ رمضان از هشتم تا پانزدهم ماه رمضان از ساعت 19 بعد از ظهر تا 23 پذیرای علاقمندان و خیرین و نیکوکاران است.


سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: نمایشگاه بزرگ رمضان علاوه بر شهر اراک در شهرهای خمین، ساوه و زرندیه نیز دایر شده و دستاوردهای خانواده های امداد در آن مناطق را به نمایش گذاشته اند.


ناصری ادامه داد: در نمایشگاه بزرگ رمضان امسال نیز همچون سنوات گذشته علاوه بر ارایه دستاوردهای خانواده امداد برنامه هایی دیگری همچون حضور خیرین و نیکوکاران در کنار این عزیزان، اجرای طرح اطعام و اکرام ایتام، ثبت نام از حامیان، برپایی سفره آسمانی و برنامه های مختلف فرهنگی دیگر برگزار می شود.


وی در بخش دیگری از سخنانش توانمند سازی خانواده های تحت پوشش را از مهمترین برنامه ها و اولویت های کمیته امداد دانست و بیان کرد: در این راستا از 35 هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد شده در استان سه هزار و 388 مورد سهم کمیته امداد بوده است.


سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی کمک به نیازمندان و محرومین را ضروری دانست و ادامه داد: این امر خداپسندانه راهی برای محرومیت زدایی و توانمند سازی مددجویان است.


این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر 24 مرکز نیکوکاری در امر شناسایی، جمع آوری و توزیع کمک های مردمی با کمیته امداد همکاری دارند.


پایان پیام/

کد خبر 383167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha